Zakelijk VoIP van FourG

Voor elk ondernemer is een goede bereikbaarheid van levensbelang. U wilt altijd bereikbaar zijn, voor uw klanten en aanvragen van nieuwe klanten te kunnen beantwoorden. U wilt dus een telefoniesysteem dat betrouwbaar én gemakkelijk in gebruik is. Dankzij VoIP, het bellen via internet, hoeft u de centrale telefonieapparatuur niet meer in uw eigen bedrijf aan te leggen en te onderhouden.
Met FourG hosted telefonie oplossing “Managed Voice” maakt u gebruik van een innovatieve telefooncentrale welke gesitueerd is in goed beveiligde Datacenters in Nederland. Tegen een vast vergoeding per werkplek kunt u nu gebruik maken van een hypermoderne telefooncentrale met de alle nieuwste en geavanceerde faciliteiten.
Een betrouwbare en flexibele hosted telefooncentrale die meegroeit met uw organisatie zonder verdere investeringen. Onze hosted telefonie oplossing Managed Voice is er al vanaf 8,- euro per maand per gebruiker.
Dankzij Managed Voice beschikt u altijd over de nieuwste telecom faciliteiten, op het meest geavanceerde Voip platform van Nederland.

Mogelijkheden Zakelijk VoIP Telefonie

Afhankelijk van uw wensen betaalt u een vaste maandelijkse vergoeding per werkplek. U weet dus precies waar u aan toe bent, als u nieuwe medewerkers wilt aansluiten op het netwerk. Doordat u bovendien geen eenmalige diepte-investering hoeft te plegen om te kunnen beschikken over een ultramoderne telecom-infrastructuur, levert Coligo u een overzichtelijk en voorspelbaar kostenplaatje op.
Als u meerdere vestigingen heeft, koppelt managed voice deze voor u slim aan elkaar. Er ontstaat vervolgens één telefonienetwerk, waardoor alle onderlinge gesprekken als intern verkeer gelden. Dit levert u op jaarbasis een meer dan interessante besparing op. Bovendien hoeft u de afzonderlijke vestigingen niet zelf te voorzien van een telefooncentrale. Alle vestigingen bellen via dezelfde externe telefooncentrale. Ook dat is pure winst voor u.
  • Keuzemenu
  • Wachtrij muziek
  • Voicemail
  • Huntgroepen (afdelingen)
  • Nachtstand
Met VoIP integratie aan je CRM systeem kun je direct zien wie er belt, inclusief organisatienaam. Zo hoef je nooit meer te vragen naar naam of klantnummers. Daarnaast kun je acties die uit het telefoongesprek voortvloeien, snel verwerken in CRM bij de juiste contactpersoon. Dit scheelt veel tijd en je bent direct persoonlijk.

Door je vaste- en mobiele telefonie te integreren stel je je medewerkers in staat flexibeler en sneller zaken te doen. Ze zijn namelijk onder één nummer bereikbaar en beschikken op hun smartphone over de functionaliteiten van een vast toestel, zoals doorverbinden, verkort kiezen en conference gesprekken. Het maakt niet meer uit wáár je bent, je hebt altijd de volledige telefooncentrale tot je beschikking.
Onbeperkt bellen naar vaste- en mobiele telefoonnummers in Nederland voor een vaste prijs per maand. Zo kan je eenvoudig al je belkosten vooraf budgetteren, zonder verassingen achteraf.
De Call Center applicatie is er voor middelgrote bedrijven en afdelingen tot multinationals en is inzetbaar in elke omgeving. Ondersteunt meer dan 50 wachtrijen, meerdere afdelingen, en meerdere locaties. Daarnaast kan het gebruikt worden door mobiele agenten en thuiswerkers en heeft uitgebreide rapportagemogelijkheden.
We denken graag met je mee over wat zakelijke bellen via internet voor jouw bedrijf kan bieden. Laat ons weten wat je vragen en wensen zijn. Samen komen we tot de oplossing die naadloos past bij jouw business.
Contact
FourG Solutions

Staalweg 1
      2612 KK Delft
+31 70 2092052
sales@fourg-solutions.nl
Het kost maar een paar seconden!

FourG, One stop shop voor ICT & Telecom

COPYRIGHT 2012 – 2020 FourG   |   Algemeen Voorwaarden |   Privacy statement